Sunday 14 July 2013

Isteri tergamam apabila terlihat suami berpelukan dengan janda dalam keadaan bogel



ALOR GAJAH, Melaka - Seorang isteri tergamam dan terkejut apabila menyaksikan suaminya tidur berpelukan dengan seorang janda beranak enam dalam kejadian kira-kira 11.30 pagi semalam.
Menurut penduduk setempat, pasangan terbabit ditemui dalam keadaan bertelanjang bulat tanpa sesurat benang pun dalam sebuah bilik di rumah ibu lelaki tersebut di Kampung Ayer Paabas.


Isterinya juga juga mendakwa lelaki terbabit sudah bercucu dan mengakui suaminya sering tidur bersama pasangannya di rumah berkenaan.
 

Isteri memberitahu bahawa dia ke hospital melawat ibu mertuanya berusia lewat 80-an. Wanitayang berusia 67 tahun tersebut terkejut apabila pulang rumah ibu mertuanya itu.
pada jam kira-kira 10 pagi, dia terdengar dengkuran kuat suaminya dari arah salah satu bilik.

Marah dan bengan dengan perbutan sumbang suaminya ituitu, si isteri bertindak melaporkan kejadian kepada pegawai berwajib kampung berkenaan sebelum tindakan diambil

  Atas aduan tersebut, Pegawai pegawai terbabit bersama penduduk kampung membuat pemeriksaan ke atas rumah tersebut
.
apabila tiba di sana, salam dan ketukan tidak mendapat sebarang respon dari dalam rumah tersebut kira-kira 15 minit. Akibat daripada itu imam serta penduduk bertindak masuk melalui pintu yang tidak berkunci.

Pasangan terbabit terkejut dan mendakwa wanita tersebut keletiahan dan bermalam di situ.

menurut sumber
Sementara itu, pasangan terbabit dibawa ke IPD Alor Gajah sebelum kes dirujuk  kepada Jaim) untuk tindakan yang bersuasaian

No comments:

Post a Comment

Ping URL anda di sini

BlogPingSite ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com Blogged.my free bloggers backlinks - link building services where you can get link exchange free 100% to create backlinks for SEO Ping your blog, website, or RSS feed for Free Breaking News Free Geoogle ADS

Busuk.com

Rekaanku